Translate

luni, 4 martie 2013

Butonul de back

   Te-ai gandit vreodata cum ar fi viata ta daca ai putea sa dai "Back"? 
   Butonul ala pe care dai click si te intorci, in oricare joc la mutarea precedenta...Vreau si in viata reala!!!! Cand vine iarna si mi-e frig, sigur as apasa un back. Cand nu am pofta sa ma ridic din pat pentru ca am baut prea mult aseara? Butonul de back.  Cand nu vreau sa-i spun actualului ca a devenit "fostul"? Butonul de back pana imi gasesc cuvintele.
   Ar fi cool, dar parca...ar fi totul perfect, dupa atatea backuri. Ar mai avea sens viata atunci??  Nah, ca nu merge nici ideea cu butonul pentru ca ar fi toate perfecte. Nu am mai intarzia la munca, nu am mai ramane fara bani, nu ne-ar mai enerva parintii cu problemele lor firesti, nu ne-am mai stresa cu nimic si am arata toti 90-60-90. 
  Parea bun butonul meu, dar daca m-as gandi la cum ar fi viata mea cu toate la superlativ si cu grija ca nimeni nu m-ar iubi pe mine...si as ajunge ca toti oamenii bogati- in plan material, dar saraci- in plan spiritual, raman cu butonul de back doar pe blog. Aici pot sa-mi fac de cap fara sa devin altcineva. 
Ai vrea butonul de back sa ai o viata "perfecta" sau nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu