Translate

joi, 21 iunie 2012

11688


      LMA??? wtf, cand am ajuns la a prescurta o urare; e prea de tot. Da, putem prescurta multe cuvinte, dar nu cand spunem La multi ani! Pe bune, mi se pare atat de impersonal acest LMA incat nu-i inteleg utilitatea.  De ce ne spunem numai de bine cand nici macar nu ne cunoastem, nu am vb niciodata fata in fata, suntem prieteni gratie acestui fb si totusi ne uram cate-n luna si stele? Nu vreau sa-mi spuna oameni care nu ma cunosc La multi ani, vreau sa vad pe peretele meu doar persoane dragi mie, care sunt prezente in viata mea si in telefonul  meu neperformant, cu care pot sa ies la o bere, carora pot sa le cer sfaturile cand am nevoie. Cu care pot vorbi de ce din 11688 de zile traite de mine, am dormit vreo 5008, am visat in doi alte 3000, m-am cultivat doar in 2680 si restul zilelor le-am stat. Damn, cand iti transformi anii in zile si incerci sa-ti dai seama ce ai facut in fiecare, da cu virgula, ha? 
     Ia sa incercati sa vedeti cate zile aniversati de ziua voastra, nu cati ani, si din zilele traite de voi in cate ati iubit, in cate ati stat si in cate ati facut ceea ce ati vrut. Cred ca imi pun ton de apel "Vara nu dorm", slagarul acestei veri si nu mai dorm decat la toamna sau la iarna.
  De ce sunt melancolica pe acest blog cand in realitate nu sunt asa??? Pentru ca despre frumusetile vietii si despre cat de bine e sa fii optimist si cum apoi intreg Universul conspira pentru a te ajuta sa-ti indeplinesti dorinta, pot sa citesc si sa ma documentez pe toate site-urile si blog-urile din lume, pot sa dau un search pe google si aflu cum trebuie sa fiu pentru a-mi schimba karma, ce ar trebui sa fac, cum sa-mi setez mintea pe lucruri pozitive si sa cred in ele si tac-pac, totul se va schimba. Stiu, dar eu sunt la primii pasi in directia asta pentru ca teoria e usoara, dar practica ne omoara! Asa ca va multumesc pentru ca ma suportati melancolica si usor depresiva, dar schimbarea mea este graduala, deci daca vreti sa cititi ceva vesel si funny, mai aveti de asteptat, un timp. Dar va promit ca voi scrie si despre barbati, vedete si filme. Si sa nu uitati, e mai important sa va spuna un prieten un sincer La multi ani decat un facebookist un LMA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu