Translate

vineri, 25 mai 2012


Detest barbatii care dispar cu lunile din viata ta si cand reapar au pretentia sa reluati totul de unde ati ramas. Nu se poate!!! Cand o relatie se termina intr-un anumit fel, nu o mai poti relua pocnind din degete. Trebuie timp si vointa din partea amandurora. Pe viitor, ar fi corect si moral din partea voastra sa spuneti: plec din oras / plec din tara pentru 6 luni sau am o problema personala si am nevoie de timp s-o rezolv sau nu sunt pregatit pentru o relatie, nu vreau sa ma implic, imi place sa fiu din floare-n floare pana la 50 de ani, dar si sa am pe cineva stabil acolo, undeva, dar spuneti! 
   Citatul lui Khalil Gibran nu se aplica aici: " Daca iubesti pe cineva, lasa-l sa plece fiindca daca se va intoarce, va fi al tau. Si daca nu se va intoarce, inseamna ca nu a fost niciodata al tau " pentru ca voi alegeti sa plecati,noi nu va lasam.

2 comentarii:

  1. Cu drag, din tot sufletul iti recomand o carte care iti va schimba optica vis-a-vis de tine si de viata ta : "Regasirea Puterii Interioare" scrisa de Niculina Gheorghita. E o carte micuta, cat un ghid personal de "poseta"... :) chiar e un ghid personal,vei vedea!
    Sa fii fericita si sa fii TU !
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cumparat carte si multumesc pentru recomandare.
    Chiar e o carte mica, usor de citit, dar
    motivationala. Sigur raman EU, chiar daca tot se va
    schimba in jurul meu. Te mai astept!

    RăspundețiȘtergere