Translate

luni, 18 iunie 2012

     Au inceput concertele in Bucuresti!!!Bani sa ai si dispozitie si ajungi de la muzica clasica de la Ateneu la Ursus Evolution, la Parazitii! Interesanta combinatie, stiu. Si mai interesant este ca mi-a placut in ambele locatii, asta dupa ce am invatat sa fiu punctuala. Cum? Cu ajutorul prietenilor care m-au pedepsit drastic vreo 5 ore. De ce? Pentru ca la ora 15.00 era anuntata intalnirea la Romana  sa mergem la  teatru, nu un teatru oarecare, un Teatru de Buzunar, care se desfasoara intr-o locatie atat de intima incat m-am indragostit instant de ideea de teatru interactiv, de a iti petrece doua ore din viata alaturi de oameni speciali, cu care rezonezi intr-un mod diferit, de la prima ''vedere''. Deci, trebuia sa ajungem la 15.00 la Romana, dar la ora aceea, eu nici nu plecasem de acasa, irelevante sunt motivele, am inteles acum.  Intr-un final de secol, pe la 15.45 am ajuns si eu, si pentru ca era cald, si pentru ca trebuie sa invat ceva, cand insist in greseala, dupa o morala de 30 de minute, a trebuit sa stau in soare app. 5 ore si evident, nu am mers la niciun teatru, asta sa invat ca atunci cand dau o intalnire, la ora fixata, sa fiu acolo!!! 
      M-am enervat si mi-a trecut pentru ca era vina mea, a nimanui altcuiva si poate nu am invatat sa fiu punctuala pentru tot restul vietii mele, dar in ceea ce-i priveste pe ei, sunt sigura ca mi-am insusit lectia, cu toate ca nu am ajuns unde  am vrut. Poate ca si pentru ceilalti care cred ca punctualitatea este defectul lor, daca s-ar gandi ca vor fi pedepsiti sa stea 5 ore in soare, cand prietenii stau sub umbrelute, se pregatesc cu o ora-doua inainte si    ajung la timp, acolo unde e intalnirea. Sau macar nu mai spun ca aprecieaza punctualitatea fara sa dea dovada de ea!!! 
     Saptamana aceasta voi invata sa fiu punctuala, incet...incet!!!
     Voi ce veti invata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu