Translate

sâmbătă, 9 martie 2013

Lumee, caut job!

   Lumee, caut job! De vreo 3 luni am ramas fara job si caut, ca nebunaa!!!
   Si degeaba. Am ajuns la multe concluzii, dar niciuna care sa ma ajute.
   Am CV-uri la toate siteurile de specialitate, urmaresc si anunturile de pe net, sau le urmaream...dupa 3 luni, am abandonat. Nici macar nu-l vizualizeaza, dar sa ma mai si sune.    
   Cum ti-ai gasit actualul loc de munca?  Si cat l-ai cautat? 
   Asa ca m-am gandit sa plec din tara.  Si apare alta intrebare, unde? Sa fac ce?? Nu cred ca pot pleca asa, imi place Italia si ma duc. Si acolo stau. Pe strazi? Nu. Sa zicem ca ma duc pe la cei plecati dincolo si ma ajuta sa-mi caut job, dar am auzit atatea povesti cu cat de mult se schimba cei plecati dincolo, incat mai bine, nu ma pun intr-o asemenea situatie. De ce sa ajung intr-o situatie neplacuta cand pot s-o evit? Bani multi sa plec nu am, si parca imi si place in tara asta, daca stau sa ma gandesc bine.
   Daca nu mi-ar fi placut, v-as fi scris din alta tara pana acum. Nu-mi plac cladirile vechi care stau sa-ti cada in cap cand treci pe langa ele, nu-mi plac 70% din oamenii pe care-i cunosc, chipurile celor care ne deservesc ma fac sa ma intreb "bai, ce mama lu' proces verbal cauti in locul asta?"   Du-te la frustratele sexual de pe net si fa-ti  viata! Si in locul tau sa vina un functionar public care gandeste. Si care nu doarme in bocanci. 
  Insa pentru cei 30% raman, pana mi-o fi de ajuns. Si imi caut iar job. 
  Daca si tu iti cauti job, spune-mi cum ai reusit sa nu o iei razna cand te duci la concursuri "aranjate" de dinainte si tu mai si inveti ca nebunul? 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu