Translate

duminică, 20 mai 2012

 Aceasta saptamana va fi dedicata lucrurilor pe care le detestam, le uram. Detest superficialitatea mea cand este vorba de oameni. Daca intalnesc un om si-mi place din prima  e bine, dar daca nu-mi place ceva la el, fizic sau intelectual, nu-i mai acord aceeasi importanta. Prietenii imi spun ca gresesc si ca sunt oameni care nu se exteriorizeaza asa usor si ca ar trebui sa fiu mai ingaduitoare, dar nu pot! Judec oamenii dupa prima impresie si urasc asta. Urasc  insomniile mele, vreau sa dorm noaptea!!!Sufar de insomnie si pana pe la 2-3 noaptea nu ma ia somnul sub nicio forma si dimineata as arunca telefonul cu totul.
 Si mai detest oamenii care nu stiu sa scrie in limba romana la nivelul clasei a IV-a, dar asta este o alta tema de discutie. Si pe tiganii care asculta manele ii detest si pe negrii. Stiu ca traim in 2012, dar  inca ma uit ciudat cand trec pe langa mine. Si nu pot sa trec peste! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu